AGRO-EKO

SERIA 6

Seria 6 to perfekcyjne połączenie technologii i konstrukcji: te maszyny, przy których tworzeniu skupiono uwagę na osiągnięciu jak najwyższej wydajności w każdym układzie oraz na dbałość o każdy detal poszczególnych komponentów, przyrządów i elementów sterowania, są nadzwyczajnie produktywne. Gama tych ciągników obejmuje również zwrotne, bardziej kompaktowe modele o krótszym rozstawie osi, będące idealnym rozwiązaniem do dowolnego zastosowania i dostosowujące najwyższej klasy wydajność do niedoścignionej wszechstronności. Z mocnymi silnikami marki Deutz, wypróbowanymi i przetestowanymi przekładniami Powershift oraz rozpoznawalnym i atrakcyjnym stylem studia Giugiaro Design o czystych i charakterystycznych liniach, seria 6 ustanawia standardy, za którymi mogą podążać inni.





Silnik

Modułowe, mocne, funkcjonale i czyste silniki: po prostu doskonałe.

Silniki te, o wysoce modułowej konfiguracji obejmującej szerokie spektrum mocy, są wyposażone w nowoczesne rozwiązania w celu uzyskania maksymalnych osiągów: czterozaworowe głowice cylindrów, układ dolotowy powietrza z doładowaniem i chłodnicą międzystopniową oraz przepustnicą, wysokociśnieniowy (do 1600 barów) układ wtryskowy DCR (Deutz Common Rail) ze zintegrowanym elektronicznym modułem sterowania i układ obróbki spalin SCR. Połączony ze specjalną komorą spalania układ DCR maksymalizuje osiągi oraz zapewnia stały poziom dostarczanej mocy nawet w najbardziej wymagających warunkach, z doskonałym momentem obrotowym dostępnym nawet przy bardzo niskich prędkościach obrotowych silnika. Silniki marki Deutz są opracowywane i konstruowane specjalnie do użytku rolniczego. Odznaczają się maksymalnym momentem obrotowym dostępnym już przy 1600 obr./min i maksymalną mocą uzyskiwaną przy 1900 obr./min. Jednocześnie niemal maksymalna moc jest dostępna prawie stale w zakresie od 1600 do 2100 obr./min – przedział ten stanowi właściwie cały zakres roboczy wykorzystywany podczas większości zastosowań na polach. Katalizator SCR maksymalizuje wydajność eliminując potrzebę recyrkulacji spalin i redukując poziom zużycia paliwa nawet o 10% w porównaniu z poprzednimi wersjami o takich samych mocach silników. Tak znaczna oszczędność paliwa pokrywa z nawiązką koszty dodatku AdBlue (32,5% roztworu wyjątkowo czystego mocznika w wodzie destylowanej) wymaganego do funkcjonowania układu SCR, co przekłada się na oszczędność kosztów eksploatacji oraz zmniejsza negatywny wpływ na środowisko naturalne. A w celu uzyskania jeszcze większej równowagi środowiskowej modele z serii 6 są całkowicie kompatybilne z paliwami zawierającymi do 100% paliwa biodiesel.

Przekładnia

Idealna przekładnia.

Seria 6 jest wyposażona w najlepsze w klasie przekładnie ZF oferowane w nadzwyczajnej liczbie dostępnych konfiguracji. Przekładnie te obejmują w standardzie mechaniczną sześciobiegową skrzynię z czterema przełożeniami Powershift na bieg i superreduktor oraz elektrohydrauliczną przekładnię nawrotną, oferując w sumie 40 właściwie wystopniowanych przełożeń do jazdy w przód/wstecz bez mało wydajnego nakładania się na siebie sąsiadujących przełożeń. Elektrohydrauliczna przekładnia nawrotna o regulowanym poziomie reakcji pozwala operatorowi na zmianę kierunku (przód/tył) nawet podczas jazdy i na pochyłym terenie przy prędkościach do 12 km/h. Rozwiązanie to maksymalizuje manewrowość serii 6 sprawiając, że zawracanie na uwrociu jest szybsze i łatwiejsze. Automatyczna przekładnia Powershift, montowana standardowo w wersjach „P” oraz dostępna opcjonalnie dla pozostałych wersji, zmienia przekładnię w całkowicie automatyczny układ, dobierając najbardziej odpowiednie przełożenie z czterech dostępnych przełożeń Powershift dostępnych w danym zakresie w zależności od obciążenia silnika i prędkości pojazdu bez potrzeby dokonywania ustawień przez operatora: krótkie czasy reakcji tego układu są doskonałym rozwiązaniem gdy wymagane są częste zmiany kierunku jazdy.

WOM

Kompleksowy wybór rozwiązań WOM.

Szeroki wybór prędkości obrotowych WOM przyczynia się do znacznego zwiększenia wszechstronności ciągnika. Agrotron PS z serii 6 oferuje wszystkie cztery standardowe tryby prędkości WOM – w szczególności dwie znormalizowane prędkości 540 i 1000 obr./min, w obu przypadkach poszerzone o tryb ECO. Wszystkie tryby są wybierane i załączane elektrohydraulicznie z funkcją automatycznego wykrywania obciążenia, co zapewnia, że podłączone narzędzie jest zawsze uruchamiane progresywnie i płynnie. Obsługa WOM jest prosta i intuicyjna dzięki elektrohydraulicznym elementom sterującym i ekranowi LCD ze wskazaniem rzeczywistej prędkości WOM, co pozwala operatorowi na pracę z dowolnym narzędziem zawsze w idealnych warunkach. Dostępna jest również funkcja automatycznego załączania wału WOM, która załącza lub rozłącza WOM w odniesieniu do położenia narzędzia złożonego na 3-punktowym układzie zawieszenia narzędzi. W standardzie ciągniki są wyposażone w przyciski zdalnego sterowania WOM na błotnikach tylnych, natomiast podnośnik przedni o prędkości obrotowej WOM 1000 obr./min (dostępny również w wariancie ECO) jest oferowany jako wyposażenie dodatkowe.

Układ hydrauliczny

Kompleksowy układ hydrauliczny do każdego zadania.

Układ hydrauliczny wykorzystuje pompę o stałym wydatku 83 l/min do zasilania rozdzielaczy i podnośnika oraz pompę o wydatku 42 l/min dedykowaną dla hydrostatycznego układu kierowniczego, która zapewnia płynne i bezwysiłkowe prowadzenie nawet wtedy, gdy inne narzędzia hydrauliczne są używane jednocześnie oraz w krytycznych warunkach pracy, gdy silnik pracuje na obrotach biegu jałowego. Konfiguracja podstawowa układu obejmuje parę sterowanych mechanicznie rozdzielaczy dwufunkcyjnych (lub opcjonalnie cztery rozdzielacze) i może zostać poszerzona o dodatkowy trzeci rozdzielacz sterowany elektrohydraulicznie oraz dwa dodatkowe rozdzielacze przednie. Wersje „P” są wyposażone w cztery dwufunkcyjne rozdzielacze sterowane elektrohydraulicznie (lub opcjonalnie siedem rozdzielaczy). Wszystkie rozdzielacze mogą w razie potrzeby zostać zablokowane lub przełączone na tryb jednofunkcyjny, nawet podczas użytkowania podnośnika. W celu rozszerzenia zdolności podstawowego układu hydraulicznego pompa o stałym wydatku może zostać zastąpioną jednostką wykrywającą obciążenie o wydatku 120 l/min. Funkcja wykrywania obciążenia stale reguluje dostarczaną moc hydrauliczną w odpowiedzi za rzeczywiste zapotrzebowanie poszczególnych narzędzi, redukując straty energii i zużycie paliwa przy jednoczesnym wydłużeniu trwałości komponentów hydraulicznych. Wszystkie modele z serii 6 są wyposażone w złącza hydrauliczne typu „push-pull” pozwalające na bezproblemowe podłączanie przewodów hydraulicznych – nawet pod ciśnieniem. Złącze Power-Beyond jest wyjątkowo użyteczne podczas pracy z narzędziami o bardzo wysokich wymogach w zakresie natężenia przepływu hydraulicznego. Pomijając cały przepływ oleju pod ciśnieniem dostarczany z pompy hydraulicznej do jednego lub kilku silników hydraulicznych narzędzia, olej przepływa przez krótszy i mniej złożony układ, maksymalizując wydajność hydrauliczną i znacznie obniżając poziom zużycia paliwa. Podnośnik tylny z elektronicznym układem sterowania EHR posiada udźwig maksymalny 6000 kg, który może zostać zwiększony do 9200 kg po uzupełnieniu układu o dwa opcjonalne hydrauliczne elementy wspierające, natomiast opcjonalny podnośnik przedni posiada udźwig maksymalny wynoszący 3800 kg. Elektroniczny układ sterowania EHR pozwala na sterowanie zagłębieniem, położeniem i trybem mieszanym oraz swobodnym unoszeniem, jak również innymi funkcjami zintegrowanymi, takimi jak szybkie zagłębianie w podłożu, tłumienie drgań narzędzi, blokada położenia, ogranicznik wysokości narzędzia i podnośnika oraz sterowanie prędkością opadania. Natomiast opcjonalny układ radaru uzupełnia funkcjonalność o kontrolę poślizgu.

Hamulce

Bezpieczeństwo to podstawa.

Napęd na cztery koła oraz przednia i tylna blokada mechanizmu różnicowego są załączane automatycznie w celu maksymalizacji wydajności i możliwości łatwego poradzenia sobie w każdej sytuacji: zależnie od prędkości i kąta skrętu układ załącza lub wyłącza napęd na cztery koła oraz blokady mechanizmu różnicowego w celu zmaksymalizowania przyczepności podczas orki i zapewnienia pewnej i bezpiecznej manewrowości podczas jazdy drogami. By zapewnić jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa ciągniki te mogą zostać opcjonalnie wyposażone w układ z mokrymi tarczami hamulcowymi na osi przedniej (w celu hamowania jak w samochodach, bez potrzeby automatycznego załączania napędu na cztery koła) oraz układ Power-Brake zapewniający nadzwyczajną siłę hamowania. Natomiast w celu całkowicie bezpiecznego manewrowania i zaczepiania narzędzi ciągniki serii 6 mogą zostać wyposażone w kamerę cofania, która uruchamia się automatycznie po wybraniu biegu wstecznego.

Kabina

Idealna kabina naprawdę istnieje. S-Class 2.

Nowa kabina „S-Class 2” została od samego początku zaprojektowana w celu zapewniania nadzwyczajnego komfortu i tworzenia idealnego środowiska pracy. Wykończenie nowej kabiny ma kolor ciepłej szarości i w standardzie oferuje trójramienne koło kierownicy z elementami imitującymi aluminium, podłokietnik wielofunkcyjny z wszystkimi głównymi elementami sterowania oraz oprzewodowanie do instalacji systemu audio z czterema głośnikami. Ocynkowane stopnie przeciwpoślizgowe z bezpiecznymi krawędziami ułatwiają wsiadanie; zintegrowane oświetlenie dodatkowe jest uruchamiane automatycznie po otwarciu drzwi i zapewnia bezpieczeństwo nawet nocą. Fotel jest w standardzie wyposażony w samoregulujące zawieszenie pneumatyczne, natomiast aktywne zawieszenie fotela jest dostępne opcjonalnie. Kabina jest przestronna i obszerna oraz zapewnia imponujący kąt widzenia w zakresie 320 stopni ze sporymi oknami oraz otwieranym szklanym dachem z ochroną przeciwsłoneczną. Wydajny układ klimatyzacji z czternastoma regulowanymi nawiewami utrzymuje idealne środowisko pracy w kabinie we wszystkich warunkach, a specjalne filtry (aktywne filtry węglowe dostępne opcjonalnie) zapewniają wysoką jakość powietrza. Układ oświetlenia jest równie imponujący: 15 świateł roboczych (sześć z przodu i dziewięć z tyłu) zapewnia najwyższej klasy widoczność nawet podczas prac w całkowitych ciemnościach. A w celu uzyskania jeszcze większego luksusu opcjonalna wersja Deluxe kabiny S-Class 2 jest dostępna z zawieszeniem mechanicznym lub pneumatycznym, elektronicznym układem klimatyzacji oraz podgrzewanymi lusterkami wstecznymi. Oprzyrządowanie modeli z serii 6 obejmuje układ Comfor-tip oraz interfejs multimedialny iMonitor, który umożliwia operatorowi kontrolę nad głównymi funkcjami i układami ciągnika (podnośnik, WOM, rozdzielacze, silnik, przekładnia, układ ASM, zawieszenie kabiny), zapewnia informacje o osiągach (zużycie paliwa, produktywność, przetworzony obszar), obejmuje funkcjonalność ISOBUS umożliwiając podłączanie do kompatybilnych narzędzi, a nawet odtwarzacz mp3 i łączność Bluetooth. Standard interfejsu ISOBUS 11783 oferuje możliwości typu plug and play, bez potrzeby instalacji nieporęcznych ekranów dodatkowych. Układ może również funkcjonować ze wszystkimi kompatybilnymi narzędziami z prostym złączem podłączania i jednym terminalem. Opcjonalnie jest dostępny również system nawigacji satelitarnej Agrosky.

Biuro:

Piotr Mazurek
Dyrektor handlowy

tel. kom. +48 606 991 127
p.mazurek@agro-eko.com.pl

Dariusz Kamiński
Kierownik sprzedaży i marketingu

tel. kom. +48 662 051 667
d.kaminski@agro-eko.com.pl

Przedstawiciele handlowi:

Sławomir Fałat (woj. dolnośląskie i opolskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 602 684 517
s.falat@agro-eko.com.pl

Łukasz Dembski (woj. opolskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 883 310 000
l.dembski@agro-eko.com.pl

Mariusz Janczak (woj. opolskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 606 117 917
m.janczak@agro-eko.com.pl

Wacław Barański (woj. śląskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 608 501 521
w.baranski@agro-eko.com.pl

Rafał Przybylik (woj. śląskie i małopolskie)
Specjalista ds. sprzedaży

tel. kom. +48 784 078 384
r.przybylik@agro-eko.com.pl

Damian Małoszewski (oddział Żerkowice)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 608 502 426
d.maloszewski@agro-eko.com.pl

Roland Szulc (oddział Sieraków)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 795 525 373
r.szulc@agro-eko.com.pl

W przypadku zapytań o cenę maszyny prosimy o dokładnie uzupełnienie formularza wpisując w treści wiadomości model maszyny, a także interesujące wyposażenie dodatkowe. W celu szybszego nawiązania kontaktu prosimy w treści wiadomości wpisać nr telefonu kontaktowego.